Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Carsten Schneider
Conf dr Razvan Teodorescu
Piata Data Center a crescut cu 30_la_suta_
Unified Communications
telemunca
Plic autoformat
multiplex
DJI
Infotrend
RedHat
Total Performance Scorecard
legislatie inteligenta artificiala
programe de instruire
IBM GTS
periferice IT
Intel Cloud Technology
20th Century Fox
open office
Fuji Xerox
Manager Operational Maguay